Kontakta Capio Go

Har du frågor om Capio Go och hur du söker vård online hos oss? Kontakta vår kundtjänst, så hjälper vi dig gärna.

Har du frågor?

Vår kundtjänst hjälper dig vid allmänna frågor och med teknisk support.

Vid medicinska frågor, kontakta vår vårdpersonal i via vård online, där du kan träffa läkare online, barnmorska, psykolog, sjuksköterska och fysioterapeut. Här har vi öppet året runt, 8-22 och dina personuppgifter hanteras säkert och vi kan garantera sekretess. Vid kontakt via e-post kan vi inte garantera sekretess och du kan därför inte få råd i medicinska frågor. För din säkerhet ska du aldrig, i kontakt med oss via e-post, ange personnummer eller symptom/besvär. 


Måndag - Fredag 
08.00 - 17.00

Mail
capiogo@capio.se

Telefon
010-202 34 10

Synpunkter på vården

Vi hoppas givetvis att du är nöjd efter att ha fått vård hos oss. Om så ändå inte är fallet så finns det ett flertal möjligheter att återkoppla både till oss, eller till andra instanser, med dina frågor och synpunkter..

Hur kan jag föra fram mina synpunkter på vården i Capio Go?
Dina synpunkter är värdefulla för oss. Du kan skriva direkt i chatten eller kontakta Capio Go´s kundtjänst.

Hur gör jag om jag vill klaga på vården i Capio Go?
Vänd dig i första hand till oss med dina klagomål- antingen direkt i chatten eller kontakta Capio Go kundsupport. Om det inte känns bekvämt att kontakta oss kan du vända dig till Patientnämnden i ditt landsting. Vissa anmälningar kan göras direkt till Inspektionen för vård- och omsorg (IVO)

Vad gör jag om jag har drabbats av en vårdskada inom Capio Go?
Kontakta Capio Go kundsupport som hjälper dig få kontakt med dem du behöver. Vi utreder din skada och hjälper dig att få rätt vård och behandling samt om du behöver intyg till Läkemedelsförsäkringen eller annat.

Jobba hos oss

Vi söker fler medarbetare som vill utveckla våra digitala vårdtjänster tillsammans med oss.