Om du vill komma i kontakt med oss via webben erbjuder vi flera olika tjänster. Allt du behöver är tillgång till internet och ett mobilt BankID.
Vårdbesök online

Via vår digitala vårdtjänst Capio Go kan du göra ditt vårdbesök online och få hjälp med flera vanliga besvär, även när vårdcentralen är stängd. Du får medicinsk bedömning, råd och recept direkt i din mobil eller dator.
Öppet:
Alla dagar 8.00-22.00
Observera att vi tyvärr inte kan besvara frågor kring ärenden/behandlingar du redan påbörjat på din vårdcentral.
Boka telefontid
Genom vår tjänst Bättre Besök kan du ta kontakt med oss dygnet runt. Besvara ett antal frågor om din sökorsak och välj sedan den tid under våra ordinarie telefontider som passar dig bäst att bli uppringd. På så sätt är både du och vi bättre förberedda inför samtalet.
Självservice


Via 1177 Vårdguidens e-tjänster kan du hos oss på Capio Citykliniken Landskrona Vårdcentral administrera delar av din vård. Du loggar enkelt in via BankID eller e-legitimation. Följande tjänster finns:
Kontaktformulär
Kontakta oss via e-post
Kontakta verksamhetschefen
Lämna synpunkter på vården
I ett öppet mailsystem kan vi inte garantera sekretessen och du kan därför inte få råd i medicinska frågor, boka tid, avboka tid eller förnya recept genom denna kontakt.