Genom att använda vår nya tjänst Bättre Besök kan du ta kontakt med oss dygnet runt. Först får du besvara ett antal frågor om din sökorsak och därefter välja den tid under våra ordinarie telefontider som passar dig bäst att bli uppringd. På så sätt är både du och vi bättre förberedda inför samtalet.
Om du föredrar att ringa vårt växelnummer hittar du det längre ned på sidan.

Logga in med mobilt BankID och svara på frågor om din sökorsak. Välj sedan en tid när du vill bli uppringd.

Sjuksköterskan läser igenom dina svar inför samtalet och på så sätt är ni båda bättre förberedda.

Utifrån din beskrivning av sökorsaken och ert samtal kan vi se till att du får rätt vård i rätt tid.
Föredrar du att ringa vår växel?
Vill du ringa direkt till vårdcentralen når du oss på 0523-45 92 00.
Telefontid helgfria vardagar kl. 8.00-17.00.