Gruppträning

Gruppträningsschema

Måndag: (28 maj + 4 juni sen sommaruppehåll!)
16.45 - 17.45 Pilates

Tisdag: (29 maj + 5 juni sen sommaruppehåll!)
07.30 - 08.00 Styrka
17.00 - 18.00 MAQ 
18.00 - 19.00 Yoga  

Onsdag:
12.00-12.45 Stavgång

Torsdag:
07.30 - 08.00 Core, Bål
08.00-08.45 Puls (Samling 07.50 i receptionen) 

Bassängträningen uteblir tyvärr den här terminen!

Passbeskrivning:
Pilates - Rörlighet, balans, koordination och styrkeövningar på matta. träningen är målinriktad, smart, förebygger muskulösa obalanser och minskar skaderisken. Stor balansboll och flexband som komplement till egna kroppsvikten.  

Styrka - Funktionell styrketräning med fokus på ben. Inga hopp. 

MAQ (Muscle Action Quality) - Ett styrkepass med inslag av kondition. Med redskap och kroppen som vikt/motstånd tränas styrka, balans, kondition, aktiv rörlighet och bålstabilitet.

Yoga - Med andning och smidighet i fokus tränas stabilitet, balans och styrka.

Core - Funktionell träning med fokus på mage, midja och ländrygg.

Puls
- Riktat framförallt till dig som är patient hos oss och som behöver komma igång/utveckla din löpteknik, kondition, spänst, koordination och styrka.