Gruppträning

Måndag:
16.50 - 17.20 Medelgympa (medel)
17.25 - 17.55 Moowy (Rörlighet)

Tisdag: 
07.30 - 08.00 Styrka
17.00 - 18.00 MAQ
18.00 - 19.00 Yoga  

Onsdag:
12.00-12.45 Stavgång

Torsdag:
07.30 - 08.15 Puls (utgår-återkommer i vår!) Sista passet v 39!
07.30 - 08.00 Bål (Core). Start vecka 40!

Bassängträningen uteblir tyvärr den här terminen!

Passbeskrivning:
Medelgympa - Det bästa ur ett gympapass. På 30 min får du uppvärmning, kondition och styrka till medryckande musik som hjälper till att öka din prestation. 

Moowy - Rörlighetsträning. Rörlighet på 30 minuter. Moowy ökar din rörlighet genom flödande rörelse till skön musik. Du blir varm och mjuk i kroppen.

Styrka - Funktionell styrketräning med fokus på ben. Inga hopp. 

MAQ (Muscle Action Quality) - Ett styrkepass med inslag av kondition. Med redskap och kroppen som vikt/motstånd tränas styrka, balans, kondition, aktiv rörlighet och bålstabilitet.

Yoga - Med andning och smidighet i fokus tränas stabilitet, balans och styrka.

Puls - Funktionell träning med fokus på hopp och löpteknik.