Patientenkät 2016

Vi har under hösten 2016 genomfört en patientenkät där vi har frågat om tillgänglighet, bemötande och om patienterna är nöjda med rehabiliteringen.

Av 275 svar tyckte 91 % att de har fått kontakt med oss när de önskat.

91 % upplever att de är nöjda med de tider som har erbjudits. 

95 % var nöjda eller mycket nöjda med behandlarens bemötande.

88 % har svarat att de har fått den hjälp de behöver. 

91 % uppger att de har fått svar på sina frågor om behandlingen. 

 

Några kommentarer: 

"Jag tycker ni gör ett jättebra jobb. Ni är fantastiska."

"Jag är tacksam för snabb och effektiv hjälp."

"Alltid trevligt bemötande!"

"Mycket nöjd med behandling + bemötande. Och vilken fantastisk kvinna i kassan!! Tack!!"

"Rehab-teamet som var hemma hos mig var underbara."

"Tack för all hjälp som jag har fått från er och jätteroligt att ha träffat er och hoppas att alla är lika glada och fina som ni."

"Ni har otroligt pigga, glada och entusiasmerande fysioterapeuter."

"Tack för vänligt bemötande, fin service, trodde inte att det fanns. Underbar personal."

"Det var bra med kurator + fystränare efter en TIA. Och att de kom så snabbt efter sjukhusvistelsen. Särskilt kurator var i början väldigt behövligt. Bra jobbat."

"Snälla personer som är tillmötesgående om man behöver ändra tid. Utmärkt bemötande. Har även varit där för min sons räkning. Känt att man ansträngt sig för att fixa akuttider etc."

"Jag har varit hos en kiropraktor, dietist och fysioterapeut. Jag är jättenöjd med alla besök. Välkomnande, proffsigt och tryggt klimat hos alla."