Patientnämnden – vid klagomål

Om du inte är nöjd med den vård du fått hos oss kan du anmäla det. Du har flera valmöjligheter.

Stockholms Läns Landstings Patientnämnd

Klicka på länken nedan för att rapportera till Stockholms Läns Landstings Patientnämnd om du inte är nöjd med den vårt, det bemötande eller det omhändertagande du fått hos oss. 

Stockholms Läns Landstings Patientnämnd

Tel: 08-690 67 00

Patientförsäkringen

Om du har fått en skada som resultat av den vård du fått hos oss kan du anmäla den till Patientförsäkringen. 

LÖF (Landstingens Ömsesidiga Försäkringsbolag)

Klagomål, synpunkter och förbättringsförslag

Vi är även tacksamma om du återkopplar klagomål, synpunkter och förbättringsförslag till oss i ledningen här på kliniken: 

onh.globen@capio.se