fysioterapeut står vid datorn och chattar fysioterapeut står vid datorn och chattar

Chatta med oss - Capio Artro Clinic Online

Slipp telefonköer och långa väntrumsvistelser. Nu kan du chatta direkt med oss på Capio Artro Clinic.

Chatten är bemannad av personal från Capio Artro Clinic och är öppen helgfria vardagar kl. 8.00-14.00. Obs! 23 dec - 8 jan är chatten öppen 8.00-12.00.
Vi svarar dig så fort vi kan. På kvällar, helger och nätter är chatten obemannad, men du kan påbörja ditt ärende när som helst under dygnet. Du får alltid svar nästkommande vardag.

(Chatten är ej en livechatt. Håll koll på din mobil/dator så du kan besvara ev. följdfrågor kring ditt ärende.)

OBS! Vid akuta knäskador använd ej chatten i första hand utan kontakta oss via telefon och läs gärna infon här om vad som gäller >

Träningsklädd man sitter med mobiltelefon

Välkommen att chatta med oss!

  • Du betalar inget för att chatta med oss
  • Du behöver inte vara patient sedan tidigare
  • Boka tid, avboka och omboka tid.
  • Få rådgivning om din skada

Om du har en fråga kring ett område som vi på Capio Artro Clinic inte kan handlägga, hjälper vi dig vidare så gott vi kan.

Akut knäskada?

Har du en akut knäskada ska du inte använda chatten i första hand. Kontakta vår akutmottagning så hjälper dom dig som drabbats av en traumatisk knäskada och har ett svullet knä.

Frågor och svar om chatten

  • Hur fungerar chatten?

  • Vad förväntas av mig i chattkontakten med er?

  • Kan jag chatta istället för att komma till er?

  • Kan jag vara anonym?

  • Måste jag ha remiss för att boka tid hos er?

  • Tar ni emot akuta ärenden?

  • Kan jag chatta med min läkare?

  • Kan jag få receptförnyelse?

  • Jag har chattat men får inget svar, varför?

  • Mitt BankID fungerar inte, hur gör jag då?

  • Jag har problem med chatten, vad gör jag?